Effective Teaching

Salehi, Shayesteh. (2001) Effective Teaching. Journal of Shahrekord Uuniversity of Medical Sciences, 3.

[img]
Preview
Text
13.pdf

Download (183kB) | Preview
Official URL: http://journal.skums.ac.ir/article-1-680-fa.html

Abstract

این مقاله به منظور تعیین برخی ویژگیهای تدریس مؤثر در نظام آموزش عالی بویژه دانشگاههای علوم پزشکی در رشته تحصیلی پرستاری تدوین شده است. در طی تدوین مقاله ، ابتدا ویژگیهای تدریس مؤثر بطور اعم و سپس در رشته پرستاری بطور اخص مورد توجه قرار گرفته است در نهایت با تأکید بر تجدید نظر در ارتباط بین معلم و دانشجو در حیطه آموزش نظری و عملی ، برخی از ویژگیهای تدریس مؤثر معلمین پرستاری بویژه از دیدگاه دانشجو، از جمله : سبک بین فردی معلم، استراتژی های تدریس ، سبک ارتباطی ، بکارگیری تجارب تدریس ، ارزشیابی و استفاده از بازخورد تعیین شده است. بعلاوه بر ایجاد طرز فکر تازه در معلمین پرستاری در زمینه اعتقاد به فعال نمودن هر چه بیشتر دانشجویان در طی آموزش های نظری و عملی تأکید گردیده است

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Effective Teaching, higher education, Nursing education, clinical teaching.
Subjects: WY Nursing > Nursing Education WY.18
Divisions: Reserach Vice-Chancellar Department > Journal of Shahrekord University of Medical Sciences
Depositing User: Users 1 not found.
Date Deposited: 05 Sep 2017 06:03
Last Modified: 21 May 2018 05:39
URI: http://eprints.skums.ac.ir/id/eprint/4509

Actions (login required)

View Item View Item